Emberi Erőforrások Minisztere
a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi
XXXIII. törvény 20/A. § alapján
pályázatot hirdet
Farmosi Általános Iskola
Intézményvezető (magasabb vezető)
beosztás ellátására.
A közalkalmazotti
jogviszony időtartama:
határozatlan idejű
közalkalmazotti jogviszony
Foglalkoztatás
jellege:
Teljes munkaidő
A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás határozott időre, 2019.08.16 - 2024.08.15-ig
szól.
A munkavégzés helye:
Pest megye, 2765
Farmos, Szelei út 2-6.
A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással
járó lényeges feladatok:
A köznevelési
intézmény vezetőjének feladata az intézmény szakszerű és törvényes működtetése,
a takarékos gazdálkodás, a munkáltatói jogok gyakorlása és döntéshozatal az
intézmény működésével kapcsolatban minden olyan ügyben, amelyet a jogszabály
nem utal más hatáskörébe.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény
megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992.
évi XXXIII. törvény, a nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény, valamint
a pedagógusok előmeneteli rendszeréről és a közalkalmazottak jogállásáról szóló
1992. évi XXXIII. törvény köznevelési intézményekben történő végrehajtásáról
szóló 326/2013. (VIII. 30.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
ˇ Főiskola, /egyetemi
szintű végzettség és tanítói/tanári szakképzettség a nemzeti köznevelésről
szóló 2011. évi CXC. törvény 98. § (8) bekezdésében foglaltakat is figyelembe
véve,
ˇ legalább öt év
pedagógus-munkakörben vagy heti tíz tanóra vagy foglalkozás megtartására
vonatkozó óraadói megbízás ellátása során szerzett szakmai gyakorlat,
ˇ cselekvőképesség,
ˇ büntetlen előélet és annak
igazolása, hogy a közalkalmazott nem áll a tevékenység folytatását kizáró
foglalkozástól eltiltás hatálya alatt,
ˇ a nevelési-oktatási
intézményben pedagógus-munkakörben fennálló, határozatlan időre, teljes
munkaidőre szóló alkalmazás vagy a megbízással egyidejűleg
pedagógus-munkakörben történő, határozatlan időre teljes munkaidőre szóló
alkalmazás,
ˇ pedagógus-szakvizsga
keretében szerzett intézményvezetői szakképzettség.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
ˇ
az intézmény vezetésére vonatkozó program, amely tartalmazza a szakmai
helyzetelemzésre épülő fejlesztési elképzeléseket,
ˇ
az álláshely betöltéséhez szükséges végzettség, szakképzettség meglétét
igazoló okmányok másolata,
ˇ
pedagógus-szakvizsga keretében szerzett
intézményvezetői szakképzettség meglétét igazoló oklevél másolata,
ˇ
a pályázó legalább öt év pedagógus-munkakörben vagy heti tíz tanóra vagy foglalkozás
megtartására vonatkozó óraadói megbízás ellátása során szerzett szakmai
gyakorlatát igazoló, munkáltató által kiállított dokumentum (munkáltatói
igazolás munkakör, illetve óraadó esetén az ellátott szakos tanári feladatok feltüntetésével),
ˇ
90 napnál nem régebbi hatósági bizonyítvány a büntetlen előélet és annak
igazolására, hogy a közalkalmazott nem áll a tevékenység folytatását kizáró
foglalkozástól eltiltás hatálya alatt,
ˇ
a pályázó szakmai önéletrajza,
ˇ
a pályázó aláírt eredeti nyilatkozata arról, hogy hozzájárul a teljes
pályázati anyagának sokszorosításához, továbbításához (harmadik személlyel
közléséhez),
ˇ
a pályázó aláírt eredeti nyilatkozata arról, hogy hozzájárul személyes
adatainak a pályázattal kapcsolatos kezeléséhez, továbbításához.
Hiánypótlásra a
pályázat beadási határidejét követően nincs lehetőség.
A beosztás betölthetőségének időpontja:
A beosztás legkorábban 2019. augusztus 16. napjától
tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. március 27.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Mérészné Flaskai
Éva nyújt, a 06-53/795-217-es telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
ˇ
Postai úton, a pályázatnak a Ceglédi Tankerületi Központ címére történő
megküldésével (2700 Cegléd, Malom tér 3.). Kérjük a borítékon feltüntetni a
pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: TK/120/00231-1/2019, valamint
a beosztás megnevezését: Farmosi Általános Iskola- Intézményvezető.
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A véleménynyilvánításra jogosultak véleményének
kikérése után az oktatásért felelős miniszter dönt.
A pályázat
elbírálásának határideje: 2019. július 12.
A pályázati kiírás
további közzétételének helye, ideje:
ˇ Oktatási és Kulturális
Közlöny
A munkáltatóval
kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A pályázatot írásban, három azonos szövegű és mellékletű példányban (kettő
lefűzött, bekötött és egy fűzés nélküli példányban), zárt borítékban kérjük
megküldeni a Ceglédi Tankerületi Központ címére. A borítékra írják rá
"PÁLYÁZAT- Farmosi Általános Iskola intézményvezetői beosztására".
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.kk.gov.hu/cegled honlapon szerezhet.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2019. február 25.